lluerna morada color

Com moltes altres companyes, no podrem servir les comandes web pendents perquè totes hem d’estar a casa pel coronavirus.
I per a que estigueu entretingudes i vos cuideu tenim aquestes propostes per a #Ensquedemacasa :

1. La lluerna morada per a omplir-la dels colors que vullgueu, per a retallar i jugar amb les més menudes. Clica a ací imprimeix i a jugar!

2. També podeu vore llegir i vore online #LaFeraFerotge just quan l’Ovidi porta #25anysfentVacances . Podem treballar didàcticament tema presons, repressió, etc… amb les més menudes. El podeu trobar ací

3. També podeu vore online i descarregar La lluerna morada, un conte sobre la #inclusió escrit per Ricard Tapera i il·lustrat per ubeefe fent clic ací.

4. També podeu vore online i descarregar Nil i l’escola de gripaus, un conte sobre la #diferència i el #masclisme a la nostra societat a partir del ulls d’un gripau que no vol ser príncep. Feu clic ací

Una forta abraçada i a cuidar-nos!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Add to cart